jenniferlightningstorm.webblogg.se

Hej och välkommen till min star stable online blogg! Här kan du följa mitt och mina hästars liv. jag kommer dela med mig av mycket intressanta händelser :) <3 Hoppas ni stannar! kram jennifer lightningstorm

Snabbt första inlägg innan jag sover!

Publicerad 2014-04-27 01:55:53 i Allmänt,

Hej och välkommen hit till min blogg som inte är klar än design och annat kommer Luna Snowwatcher hjälper till med det :)
 
Vem är jag då?
Jo jag heter Jennifer lightningstorm på sso och bor i jorvikstallet med mina 3 underbara hästar som betyder allt för mig då jag inte kan ha häst irl eftersom jag är allergisk :(
Varför jag valde att heta Jennifer Lightningstorm är för att 1 så heter jag Jennifer irl också och Lightningstorm minns jag knappt varför jag tog. Men nu när jag tänker efter så är det ju ganska coolt men ändå lite konstigt om man frågar mig liksom Jennifer Blixtstorm om man ska översätta det till korrekt svenska men jag var väl lite arg den dagen när jag gjorde mitt sso konto.
 
Vad mina hästar heter:
1. start hästen som är vit med svart mann heter Snowangel (även kallad Snow) och jag döpte honom till det för att det passa så fint till hans färg.
2. Min fina beigea ponny som heter Goldheart (även kallad hjärtat) henne döpte jag till det för att hon är lite guld aktig och för att jag älskar henne med hela mitt hjärta och har gjort sen jag såg henne första gången.
3. Är min vackra fina Andalusier som är mörk brun med lång lockig svart mann och svans heter Lovemagic (har ännu inget smeknamn på henne så ni får gärna komma med förslag på det) jag döpte henne till Lovemagic för att jag hon är en lite magi häst och har fått följa på alla uppdragen med mig sen jag köpte henne och då har hon följt resten av berättelsen som kom nu under veckan också vilket är väldigt roligt för henne :) <3
 
Vad jag gillar att göra i sso är att gå till äpplelunden och bara mysa med mina hästar som alla älskar äpplen och som älskar äpplelunden. jag gillar även att mysiga promenader längs stranden med mina fina hästar som bara super älskar att bada mysa runt i vattnet.
 
Det var nog allt just nu bilder på min bad tur med Lovemagic kommer senare :) <3
 
Jennifer Lightningstorm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej jag är en tjej på snart 22 år och jag älskar att spela star stable online. Jag bor i jorvikstallet med min 3 underbara hästar som är väldigt betydande för mig! I denna blogg kan du följa mig och mina hästar. hoppas du stannar :) Jennifer Lightningstorm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela